16.02.2014

NIESPODZIANKA

Kochani!

Ten post miał być wcześniej, ale coś mi się popsuło na bloggerze i nie mogłam dodać posta :/ całe szczęście wszystko  już działa jak należy i jestem by głosić wieści...

Mianowicie...

Na www.kamilapiech.com zorganizowałam konkurs...


Jak wiecie jest to moja fotograficzna strona, tam też możecie się więcej o mnie dowiedzieć... :) Ale!

Wszelkie instrukcje dotyczące konkursu są tam napisane, więc tam Was bezpośrednio zapraszam! Dodatkowo ten sam konkurs umieszczam tutaj, dla tych, którzy już wiedzą o co z tym widgetem chodzi :) W razie W proszę śmiało piszcie do mnie na missfochbloguje@gmail.com :)

a Rafflecopter giveaway


A jutro pochwalę Wam się moim nowym dziełem tortowym!! :)

Do usłyszenia jutro! :)

Wasza niedzielna Miss Foch...

2 komentarze:

  1. Chyba się skuszę :) a może być sesja poślubna? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zapisana :) Co prawda jestem już mężatką, ale o ile sesję ślubną miałam to narzeczeńskiej nie, więc poniekąd do nadrobienia gdyby udało nam się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń

Cudownie! Dziękuję za komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...